Tonerji in črnila

Šele začenjate vašo poslovno pot in poskušate začeti s čim manjšimi stroški?  Preden vam karkoli ostane na računu, bodo velik del zaslužka pobrale stvari kot so pisarna, prispevki za zdravstvo, oglaševanje in tonerji. Marsikdo doma nima primerne sobice, kjer bi lahko sprejemal potencialne bodoče stranke. Težko boste opravljali pomembne poslovne pogovore med kupi nezlikanega perila, ob zvokih otroškega joka iz sosednjega stanovanja. Dobra rešitev je občasen najem prostora le za poslovne sestanke, na primer v centru inovativnega podjetništva v centru Ljubljane. Tako bodo tam zaposleni odgovorni, da bo vaš gost dobil dobro kavo in bodo dogovori s sestanka izpisani s kvalitetnimi tonerji. Kliknite na povezavo, če potrebujete tonerje ali črnila.

Delo od doma je nekaj časa kar prijetno. Počasi pa se boste začeli pogovarjati z mačkom in se zjutraj pozabili preobleči iz pižame. Dobra rešitev za ohranitev socialnih stikov in motivacije za delo je premik iz domačega naslonjača vsaj do knjižnice. Še bolje je preveriti ponudbo coworking prostorov v vaši okolici. Tam vam bodo za dnevno nadomestilo na voljo miza, internet, papirji in tonerji, ponekod pa še kakšen 3d tiskalnik. Kolegi, ki delajo na ta način pa pravijo, da je najbolj pomembno, da imaš nekoga za klepet ob kavici. Veliko mladih, navdušenih ljudi v prostoru pa jim da dodatno motivacijo za delo.

Če boste delali od doma, poskrbite za primeren kotiček. Naj bo dovolj svetel in udoben za večurno posedanje. Ne preveč udoben, da ne boste v miru in tišini zaspali. Če je okolje bolj hrupne vrste, pomagajo tudi slušalke z motivacijsko glasbo. Na doseg roke si pripravite vso opremo, ki jo boste potrebovali. Običajno je to poleg prenosnika še kakšen zvezek za zapisovanje dogovorov med pogovori po Skaypu ali telefonu,  zadostne zaloge kave ter tiskalnik. Če nameravate tiskati veliko, bo najprimernejša naprava s tonerji. Ob nakupu so dražji, vendar preračunano na število izpisov stanejo manj. Na začetku pa se nam pozna vsak euro.