Facebook oglaševanje

facebook oglaševanjeKako prestaviti naš izdelek potencialnim kupcem? Preprosto. Poiščimo jih tam, kjer preživijo ogromno časa. Na spletu. Skoraj vsakdo ima dandanes pametni telefon. Večina nas ima tudi Facebook profil. Tam nas lahko doseže Facebook oglaševanje. Še znanka, ki je zelo nespretna s kakršnokoli tehnologijo, si je pred kratkim naredila profil. Potrebuje ga za dostop do aplikacije za spletno prodajo rabljenih premetov.

Nekateri ga uporabljajo za ohranjanje stikov z znanci in prijatelji, za objavljanje slik s potovanj, za igranje igric na Facebooku, morda le za sodelovanje v skupinah ljudi z istimi zanimanji. Ne glede na to, zakaj uporabljamo Facebook, nas bo doseglo Facebook oglaševanje. Večine reklam s katerimi nas poplavljajo med brskanjem po spletu sploh ne opazimo. Tudi če utripajo nekje ob robu besedila. Ker nas tema ne zanima, težko pritegnejo našo pozornost.

Facebook oglaševanje je drugačno. Ko pregledujemo novice in všečkamo nam zanimive teme, si Facebook to zapomni. Tako nam lahko ponudi več novic iz področij, ki nas bodo verjetno zanimala. Enako deluje Facebook oglaševanje. Ste mlada mamica? Skoraj gotovo vas bodo bolj zanimala oblačila za dojenčke in didaktične igrače kot rezervni deli za motorje. Prikazane vam bodo reklame, ki vas bodo verjetno pritegnile. Ker mlade mamice potrebujejo oblačila za dojenčke in igrače, boste verjetno kliknili na oglas in si ogledali ponudbo.

Facebook oglaševanje je veliko bolj učinkovito od drugih vrst oglaševanja. Ko pregledujete novice in preverjate kaj je novega pri vaših znancih in prijateljih se vam nevsiljivo prikazujejo reklame za stvari, ki jih pravzaprav potrebujete. Ker je ste navdušen popotnik in ste na prejšnjem izletu uničili šotor, ne boste spregledali oglasa za znižanje v trgovini z opremo za kampiranje.

Tudi vaše stranke preživijo veliko preveč časa na internetu. Tam jim lahko nevsiljivo ponudite svoje izdelke. Pa ne vsem, samo tistim ki jih bo izdelek zanimal. Ker reklamo prikazujete manjšemu številu uporabnikov, se zmanjšajo stroški oglaševanja. Ti uporabniki so izbrani glede na njihove Facebook profile. Slastne piškotke za psičke bomo prikazovali le ljubiteljem teh kosmatih zverinic. Facebook oglaševanje je poceni in zelo učinkovito prav zato ker je ciljano. Z našim izdelkom ne obremenjujemo ljudi, ki ga ne želijo ali potrebujejo. Ni nam treba. Facebook ga bo ponudil le tistim, ki jih podobni produkti zanimajo.